Mina nyårslöften

- Jag ska bara äta godis endast på fredag efter klockan sex till och med lördag klockan tolv. Blir jag eller Sussie påkommna blir det böter till varandra på 100 kr.
 
- Jag ska hitta minst ett mörkt bröd (nyttigt) som jag faktiskt tycker om (jag HATAR verkligen mörkt bröd).
 
- Jag ska inom sex månader väga mellan 53-55 kilo, beroende vilket jag känner mig nöjd med.
 
 
Det nya året ser jag som en helt ny väg öppnar sig för mig, så många nya möjligheter! Jag vet att det låter klyschigt, men så är det faktiskt. Jag har aldrig varit mer taggad på ett nytt år som jag är nu. Det känns som en befrielse att veta att 2012 snart är över. Jag kan börja om! Och egentligen har jag hur många nyårslöften som helst som jag lika gärna skulle kunna skriva upp på den listan, men det handlar om mig och mitt välmående och därför vet jag att jag inte kommer behöva ha det skrivandes på ett papper, för jag vet hur jag vill ha det med mitt liv detta året och jag kommer att hålla mig till det. Ingen kommer kunna köra med mig, leka med mig, ljuga för mig eller på något sätt trycka ner mig. För jag är äckligt stark i mig själv och jag kommer hugga emot på det sättet som bara jag kan och jag kommer aldrig ta någon skit, så varsågod. Ni som retar er på att jag skriver såhär, bring it on ;)
 
Hela detta året fram tills nu har jag tyckt att detta har varit det värsta året i hela mitt liv. Nu kan jag inte säga så längre. Vad är ett dåligt år egentligen? När man mår dåligt mycket och det sker många förändringar? I helvette heller, jag kan inte vara nöjdare över hur detta året faktiskt blev och hur det har format om mig som person. TROTS att jag mått dåligt största tiden av året.
 
Om inte allt jag varit med om detta året hade hänt mig så hade jag aldrig stått här och varit så sjukt säker på mitt eget värde och på vad jag vill och vad jag förtjänar. Jag är sjukt stolt över vem jag är och vem jag har blivigt. Jag är en självsäker brud som inte tar någon som helst skit och låter inte mina nära göra det heller. Jag är rätt kaxig om det behövs och jävligt rapp i käften ;) det är något som inte uppskattas av många men jag är hellre ensam än vän med en bunt idioter, det vet ni nog så väl vid detta också mina kära vänner! Behandla mig så som du vill bli behandlad utav mig, inget citat passar in på mig bättre.
 
Så tack 2012 för all jävla skit jag har fått utstått, nu lämnar vi dig och drar oss mot ett nytt fartfyllt och lärorikt år! Så får vi se hur det året slutar ;) BRING IT ON BABY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback