Full rulle

Bloggade ingenting igår för att jag hade fullt upp hela dagen. Jobb, med mamma till Säffle, stallet och sedan åkte vi till stan och gick lite på Bergvik och även IKEA. Så nu har jag köpt på mig stora muggar, kaffemuggar, tallrickar, assietter (stavning?) och skålar. Allt i gammelrosa, jättefint om ni frågar mig men inte det rätta färgen ändå kanske... Men det var extrapris på det och jag gillade dem ju :D Fast såsmåningom kommer jag köpa allt i en annan färg också, svart blir det nog antagligen. Stilrent och snyggt! Jag köpte även med mig doftljus och sängkläder för dubbelsäng... Haha, har ju en 120 säng nu men jag byter antagligen till större senare i livet ;)
 
Idag äre ju fredag och det kunde inte ha kommit bättre, jag var så himla trött imorse... Så imorgon tänker jag ta sovmorgon men på söndag ska jag ha utsläppet i stallet! Jag hoppas även att min bil är klar nu i helgen också, man blir så himla handikappad utan bil när man är van att ha det annars.
 
Igår lät jag Joyous vila för att jag hade så mycket att göra. Idag är planen att rida ut med AM, alltid lika trevligt! På lördag ska jag rida markarbete/hoppning och på söndag får han gå dressyr i ridhuset eller en vilodag, vi får se vad som passar!
 
Nuuu, ska jag ta och städa iordning i mitt rum.. Damsugning, skurning, tvättning av fönster och bytning av gardiner och sängkläder får det bli :-) Sedan ska jag städa lilltoan om jag hinner innan jag ska dra mig mot min hestis, annars gör jag det imorgon eller på söndag. ALDRIG på en fredagkväll, ALDRIG! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback