Hoppningen!

Som jag sagt tidigare så skulle jag ju hoppa med Joyous idag. Sagt och gjort och han var huuuur duktig som helst! Åh, jag är SÅ nöjd över honom verkligen. Han stannade två gånger men det var mitt eget fel så inget konstigt med det! Vi hoppade en oxer på 70cm som högst, höjden är inte det viktiga men fyyyyyyyy vad roligt det är när man kommer upp i 70 och de börjar HOPPA, ordentligt och med ryggen. Han hoppar stort min pöjk :-) Nästa vecka blir det lite hoppning/markarbete igen, längtar redan!
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan käka den godaste maten som finns.... Potatisgratäng med kyckling + någon sås som är gudomlig. Och lite sallad på det! Ikväll blir det att kolla på melodifestivalen och käka massa gött!
 
Nejdå, inte en tråkig 19åring eller så, aaaaldrig ;-)
min vackra kissemisse och jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback