test

OM DIG/ ALLMÄNT - Hur gammal är du? - 19,5 år ;)
Hur lång är du? - ca 162
Hur mycket väger du? - 56 typ..
Har du några piercingar/tatueringar? - en tatuering och tre piercingar!
Vilken skola går/gick du på? Gick på Lillerud
Vad vill du bli när du blir äldre? Har funderingar på polis
Har du syskon? - en bror
Vart bor du? - Karlstad typ
Är du nöjd med dig själv? - Ja, det är jag väl :)
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Snäll, glad, men rak på sak som säger vad jag tycker. Sååå, en pain in the as ibland ;) för de som inte tål sanningen eller att bli ifrågasatta
Din favoritmaträtt? - Potatisgratäng med kyckling och en god sås!
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Alla äckliga maträtter ;d haha
Din naturliga hårfärg? - mellanblond


- SENASTE -
Som ringde dig? - Dan, min jobbarkompis ;D
Som smsa dig? - Annika
Som du smsa? - Dan
Som du kramade? - Mamma
Som du slog? - Min bror
Som du bråka med? - Min bror
Som massera dig? - Min kiropraktor...
Som du dela dricka med? - Caroline
Missade samtalet? - Mamma


- KÄRLEK & SEX - Hur många gånger har du varit kär? - 1
Är du romantisk? - Ja, det är jag när jag vill va det.. haha
Kärlek vs sex? - Kärlek
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Nej
Vad faller du för hos killar? - Hm, snygga, som får mig att skratta, självsäkra osv osv...
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja, jag hoppas på det iallafall, haha
Har någon varit otrogen MED dig? - Nej, inte vad jag vet iaf
Har någon varit otrogen MOT dig? - Tror inte det
Har DU någonsin varit otrogen? - Nej, aldrig. Och det kommer AALDRIG hända heller
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - omöjligt just för tillfället men ja ;)
Vad använder du för preventivmedel? - ppiller
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - 15 typ. Tycker att kroppen ska få bli "klar" innan man börjar med snusk, haha
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Något unikt, som han inte sagt till någonannan. Eller typ, jag älskar dig, jag saknar dig


- ANVÄNDER DU -
Deodorant? - Ja
Parfym? - Ja
Kjolar? - Ja
Klänningar? - Ibland
Hårmousse? - Nej
Hårspray? - Ja
Klackskor? - Ja
Body spray? - Ibland
Rouge? - Sällan
Foundation? - Ja
Ringar? - Typ aldrig
Mössa? - Ibland
Hårband? - Nej
Nagellack? - Sällan


- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - När jag va liten
Har du druckit alkohol? - Ja
Röker du? - Nej
Snusar du? - Nej,
Har du druckit så mycket att du spytt? - Ja,
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? Nej
Har du tagit droger? - Nej, och det kommer inte hända heller.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Tror inte det.
Har du strulat med en främling på fyllan? - Ja
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej? Haha
Har du tagit en väns pojkvän? - Nej...?
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? Nej.....
Har du hotat någon? - Haha, jaa
Har du mobbat någon? - På skoj typ


- VEM/VILKA -
Saknar du? - Finns väl iaf en :)
Vill du träffas just nu? - En.. hahaha
Umgås du mest med? - Min familj och min häst, forever alooone ;)
Stör du dig på? - JOBBIGA jävla människor
Ringde du senast? - Mamma
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Martine
Vem puffade dig senaste på facebook? - Robert
Vem skrev du senaste med på msn? - Haha, ingen aning. Längesen jag va inne där...
Vem kommer du träffa imorgon? - Fölk på jobbet osv..
Vem har du inte träffat på längre? - Mitt ex, hahahaha
I din klass umgås du mest med? - Jöbber jag vettu
Skulle du vlija se ut som? - ingen


- JA/ NEJ FRÅGOR - Är du helsvensk? - Ja
Är du glad just nu? - Nja Har du en hund? - Ja :)
Har du en katt? - 3 ;)
Har du varit utomlands nångång? - Ja, turkiet!
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja
Är du blyg? - Nej, inte direkt längre. Beror väl på.
Ska du ta körkort? - HAR :D
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Har ju, men någon mer tatuering blir det nog.
Vill du har barn? - Ja
Har du en egen dator? - Ja
Går du i högstadiet? - Nej
Går du på gymnasiet? - Nej
Jobbar du? - Ja
Är dina föräldrar skilda? - De är inte och har aldrig varit gifta :P
Mår du bra just nu? - Rätt bra iallafall. Har ju egentligen väldigt mycket jag är nöjd över men något fattas :)...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback