Lista över året

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Haha, tyvärr inget...

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften, vad jag kommer ihåg...

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Hm, ja typ

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

Vilka länder besökte du?
Turkiet och Sverige ;) hehe

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha 2013?
Nej, egentligen inte :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands, tog studenten, tävlade på min fina Joy...

Vad var din största framgång 2012?
Studenten och att jag blev deltidsanställt nu år 2013 :) och min häst får jag väl ändå säga!

Största misstaget?
Jag är nöjd med över att allt blev som det blev, så inte något vad jag kan komma på :P

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag krockade ju i Januari och sjuk är man väl nångång :)

Bästa köpet?
Hoppsadeln..

Vad spenderade du mest pengar på?
Min häst

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
Flytta på dig, Shooting star, Gangnamstyle osv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm, ledsnare. Har ju större delen av detta året inte mått så bra.

Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat kanske? och sagt ifrån när det behövdes.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis... men gött äre ju ;)

Hur tillbringade du julen?
Med min underbara familj <3

Blev du kär i år?
Nej :)

Favoritprogram på tv?
American funnies homevideos!

Bästa boken du läste i år?
Femtio nyanser av honom.

Största musikaliska upptäckten?
Att jag gillar mycket blandad musik.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade, var i stallet och blev firad av familjen + vänner till familjen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Haha, mycket som skulle kunnat göra det men jag vill ändå inte ändra på någonting...

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Rätt vanlig, bättre på slutet ;)

De bästa nya människorna du träffade?
Min stallägare och stallvänner :)

Årets besvikelse?
Vänner man aldrig trodde skulle svika. Men som sagt, jag vill inte ändra på hur någonting har blivigt. Falska människor klarar jag mig bra utan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback