musik på högsta volym!

Eftersom min fula, gula bil nu är trasig så lånar jag nu mest mammas bil när jag ska iväg och jobba eller till stallet... =INGEN BAS. Snacka om tråkigt? Jag hade faktiskt funderat på att sälja mina basar eller ge dem till bror min men nu när jag varit utan dem i lite mer än en vecka så känner jag BIG NO på det... Hahaha
 
Sitter nu på pappas dator och "dunkar" musik. Gangnamstyle på högsta volym ;-) Får jämt lite sådär musikabstinens nu när jag inte lyssnar på det varje dag. Och att sjunga är ju inte helt fel det heller! Hahaha, låter helt underbart bra vill jag upplysa er om...
 
Iallafall så tänkte jag att jag skulle sälja min lilla Golf och köpa mig något annat. Men jag tror faktiskt att den får bli kvar (kanske). Det är min mosters man som fixar bilen och han säger att det är den bästa golfen man kan ha (4), bästa motorn tror jag han menade... Men jaja, funderar på att lacka om den till någon grym färg och sedan ha kvar den ett tag till! Jag hatar ju faktiskt bilen bara pga av att den läckt, vilket nu är fixat och dess hemska färg. Så jag kanske gillar den liiiite mer om jag lackar om den?
 
Fast jag har också insett att den är otroligt klen... MYCKET roligare att köra mammas bil som det händer lite i när man gasar! Det går riktigt fort till Säffle och hem när jag är där och jobbar. Haha, så jäääkla kul ju :D men är nog bäst om jag tar tillbaka min bil, annars äre väl fina böter på G och så kanske körkortet ryker om jag har otur, det äre ikke värt!
 
 
 
Hittade ingen passande bild...
Jaja, nu blire att äta vesuvio med isbergssallad och gurka med mild sås! Lätt den godaste pizzan ever! Och senare ikväll ska jag väl antagligen käka lite choklad och popcorn, fredagarna brukar sluta så... Haha! Men jag är ju faktiskt så duktig och inte äter massa onyttigt på veckodagarna nu iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback