Today´s

Vad har ni haft för er idag? Jag har faktiskt inte gjort någonting vettigt alls. Jag lät en tjej i stallet mocka och fixa åt Joyous idag för jag kände mig hemskt trött nu på eftermiddagen, nästan bakfull. Jag la mig iallafall och bläddrade i en tidining och bestämde mig sedan för att blunda ett tag och låta mig sova i en timme. Jag sov som en klubbad säl ungefär, haha. Nu känner jag mig mycket piggare och känner mig mer redo inför att jag börjar jobba imorgon, fem dagar i veckan, i sex månader framöver. LOVE IT! Har även fått erbjudande om mer plockjobb som jag givetvis kommer tacka ja till. Jag är också 99% säker på att jag kommer få förlängt efter dessa sex månaderna, de är väldigt nöjda med mig alltså ;)
 
Nu ska jag ta te med min kära mor och sedan lägga mig och "läsa femtio nyanser av mörker" den andra boken av "femtio nyanser av honom", bra böcker faktiskt! Jag har även en hel del att grubbla på så vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback