cheeeeeena

Idag är det fredag och det är helt underbart :D
 
Jag startade upp helgen med att slumra till bredvid gammelkatten förut. Var riktigt trött så det var otroligt skönt! Kan säga att min medicin faktiskt börjar ta lite fart, har märkt lite skillnad på mig själv så det känns jättebra att det går åt rätt håll! Bland annat är jag inte lika trött längre. Jag är lite piggare på morgonen och när jag tar powernaps på dagen så behöver jag inte sova lika länge längre, SKÖNT! Men annars har jag inte gjort mycket efter jobbet.
 
Idag ska jag träna för Anki med Joyous, det känns väl behövligt så jag är jättetaggad :D Bästa Sandra och Carro följer med och tittar också! Joyous gick ganska bra igår men det var hästar överallt så ridningen blev väl inte jättebra ändå kanske. Jag fick gnavla runt på min volt och försöka hålla sig så mycket som möjligt till reglerna, tror alla kände lika. Vi var fyra hästar på en 15m volt som red i olika varv, den ni ;)
 
MEN NU SKA JAG DRAAAAAAAAAAAA.
hejdå!
 
Liten Joy!
3 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback