Utsläpp i -20

Inatt har jag inte sovit så bra, vaknat några gånger under natten men vet inte riktigt varför. Jag var iallafall väldigt pigg när jag vaknade så jag studsader ur sängen, gjorde mig iordning och drog mig till stallet för att fodra och släppa ut 4 hungriga hästar. 20 minusgrader var det också, I MARS!? Glömde dessutom mössa och hade bara tunna vantar på mig imorse, fint det!
 
Mother earth, you are drunk.....
 
Jag hann mocka och fixa allting åt Joy imorse också, vilket känns väldigt skönt om jag ska tillbaka och rida i eftermiddag. Det beror lite på hur kallt det blir sen på dagen. Jag värmde även upp hans vatten i hinkarna och ställde in dem i sadelkammaren, det fryser väl på 2 sekunder om jag skulle ha dem hängandes i boxen nu...
 
Idag vill jag verkligen bara gå i ide. Det var ju nyss vår juuu :(
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback