vanligt tjöt

Idag kände jag ingenting när jag red Joyous! Så himla underbart. Han kändes som sitt vanliga lilla jag med en gnutta oridhet ;) Och med det menar jag att han inte är lika loss och mjuk att rida. Men han kändes väldigt mjuk och fin i slutet! Som sitt vanliga jag!
 
På källen var även jag och Louise iväg på Step Up. Men idag var det istället mer styrkeövningar. Skjuuuukt jobbigt och inte alls lika kul som det vanliga vi brukar göra. Men man blir väldigt peppad av bra musik och instruktörer som kommer och skriker på en att vara lite snabbare och att orka lite mer! Så detta är välbehövligt det också :-) Kommer nog kännas lite imorgon... Meeeen insåg idag att jag har jäkligt starka magmuskler! Vi kör ju magen några minuter och sedan vila i 30 sek. Jag fick skippa pauserna för att jag inte kände någonting... Detsamma var när vi tränade rumpan faktiskt... Fast på rumpövningen finns det chans att jag gjorde fel ;)
 
Till morgonen har jag iallafall utsläppet i stallet! Tänkte försöka hinna mocka och allting direkt på morgonen innan jobbet också. Skönt att ha det gjort även om jag ska tillbaka och rida senare på dagen!
 
Jag har iallafall planerat in att hinna med ganska mycket imorgon. Först ska jag ha utsläpp som sagt, sedan ska jag jobba till ca 9-10, sedan röja och städa rummet, efter det ut och gå med Louise och slutligen iväg och rida Joy igen! Med risk för en powernap innan det...
 
Men nu ska jag göra något jag längtat efter sedan jag gick upp imorse, SOOOVAAA... hahaha!
Godnatten!
 
 
 
Min goda smootie! Jag älskar verkligen att ha bananbitar i. Det gör att smootien inte känns lika "stark" som den kan göra om man har för mycket hallon eller jorgubbar i eller om man är som mig och inte gillar när det blir starka smaker av något. Åså älskar jag banan förövrigt också, hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback